Ingen uppdatering...

i går och det beror på att det var dåligt väder med åska och buller och brak, så kan det vara.


Jaha, börjar få lite ångest över nästa vecka då Tomas börjar att jobba igen och Robin börjar på dagis. Men det var ju inget innan jag fick reda på vart han skulle vara och hur dags han skulle börja och sluta, nu är jag ännu mer ångest för han ska jobba natt i Nyköping och börjar 23,15 och slutar 06,00 vilket innebär att jag mycket troligt får skjutsa Robin både till och från dagis på tisdagar och till dagis på torsdagar och det betyder oxå att vi måste fixa en låne bil eftersom jag måste ha en bil för att åka och lämna och hämta Robin. Men det ska nog kunna gå att årdna från nåt håll, vi ska ju skaffa en till bil så småningom men inte just nu för just nu har vi inte riktigt råd med en bil till men sen när jag oxå har börjat jobba då ska vi skaffa en till eller snarare vi måste skaffa en till då. Men just det här med att han ska jobba natt tyckte ju inte Tomas var så himmla kul eftersom han kommer att sova på dagen då han igentligen vill umgås med oss, men han sa det till chefen att om det dyker upp nåt annat så ville han hällre ha det eftersom vi bara har en bil och att vi har småbarn och det förstod han ju så han skulle höra av sig direkt när han hade nåt annat att komma med så detta jobb blir förhoppningsvis bara en vecka. Men man får ju se det så här att nu får han ju duktigt med pengar i lönekuvertet förhoppningsvis och det kanske kan väga upp lite gran iaf vad vet jag. Och sen en sak till så finns ju vi här för han alltid vi kommer inte att försvinna även om han skulle jobba 24 timmar om dygnet så är vi alltid här för han.


Ne nu har jag inte så mycket mer att skriva just nu så..


Ha de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0