Inte mycket gjort..

idag tyvärr, mådde inte så bra i morse då Tomas och barnen gick upp så jag låg kvar och det blev tyvärr länge det...
När jag väl pallrat mig upp så hade morfar kommit och han och Tomas rensade lite på hans grejer som han hade här uppe hos oss, lite byggställningar skulle ner och andra grejer... När han sen skulle iväg hem så följde vi med ner och tog en fika och hämtade tvätten, pratade även lite med morbror Christian och Maria som var förbi en sväng. När vi sedan kom hem från mormor och morfar så var det redan kvällen så man han inte med så mycket då heller. Jag började lite smått med redigeringen av vår lilla dokumentär av renoveringen men insåg ganska snabbt att jag får göra om och göra rätt då några bilder i filmfrekvensen ligger fel och det är måttligt kul. Ja så mycket mer har inte hänt här idag...

Dom utlovade bilderna på vad som har hänt här det senaste året får tyvärr vänta tills imorgon, dom är inte tagna ännu...

Och så vill jag bara säga det oxå att denna blogg är öppen för alla nån dag till iaf så änsålänge ingen inloggning som behövs...

Det var allt för idag...

Simma lugnt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0