Tomas sista natt!

Ja det är sant, Tomas jobbar sin sista natt på Svenox så nästa vecka blir det nån annanstans han ska vara och vart vet han ännu inte. Lite synd på sätt och vis eftersom lönen var bra tydligen, men men.

Så sitter man ännu en natt med Ronja på armen, jag kan inte förstå varför hon inte kan somna i sin säng som hon kunnat gjort förr. Men hon är väl i en sån period att hon vill ha mycket närhet kanske,

Dagen som varit har väl inte varit så händelserik tyvärr. Drog upp Robin vid 06:00 för att farmor och farfar kommer 06:30 och hämtar han och skjutsar honom till dagis, men idag fick vi hemta honom för poolgrävaren skulle visst komma och gräva för deras pool som dom skaffat. När Robin åkt så försökte jag få Ronja att somna om för hon vaknade lite innan 6 och ville ha mat så vi gick inte och lade oss förrän Tomas kommit hem. Sen sov vi till frammåt 12-12:30 då vi gick upp och gjorde iordning oss för att åka in och hemta lilleman vid 14:30. När vi hemtat honom och han fått sagt ordentligt hejdå till fröken som skulle sluta nästa vecka så åkte vi till Vilbergen marken och hälsade på mormor som står där både i dag och i morgon på marknaden och säljer grejer och efter att vi varit där så åkte vi hem och jag tog med mig en tvätt ner till mormor och morfar och Tomas hemtade gräsklipparen, så med dom orden så kanske ni kan få fram slutsatsen till vad vi gjorde resten av dagen förrutom att leka med Robin och gosa med Ronja...

Jo just det jag hat gjort räkningarna oxå...

Det var allt för denna gång, mer i morron..

Kramizar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0