Tråkigt väder idag igen!!

Ja nån sol har jag nog inte sett alls idag tror jag, trist...

Jag kämpar vidare med Ronjas gnäll på kvällarna, nu tror jag att det kan vara så att jag kanske inte har tillräckligt med mjölk på kvällen för att tillfredaställa hennes behov. Men jag kämpar vidare i 1,5 månader till iaf och förhoppningsvis så kommer mjölken även igång på kvällen så jag inte behöver oroa mig för det och gör det inte det så får ja börja ge tilläg på kvällarna efter ammningen och som tur är så tar ja ju tillvara på överflödet under dagarna så lite vanlig mjölk kan jag nog ge innan jag behöver lägga till ersättning hoppas jag.

Robin har varit lika envis och tjurig idag som i går, blir inte klok på han ibland. Men det kan ju inte vara lätt för honom att få en liten sak att dela mamma och pappa med och inte få all uppmärksamhet själv längre, men jag bara hoppas att det vänder där oxå så att vi kan få lite lugn och ro på torpet..

Ja så mycket har inte hänt här idag så jag ger mig nog här, imorrn ska vi och fotografera oss vid 14 tiden på Vrinnevisjukhuset och sen ska vi nog ta oss en liten sväng till farmor och farfar om dom är hemma. Jag hoppas på att vädret kan vara lite bättre i morrn så man kan gå ut och ta sig en prommenad för nu får jag snart panik om jag inte får komma ut och röra på mig.

Ne natti, skriver mer i morrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0