Nytt inlägg!!!

Ja ett litet inlägg kommer det att bli iaf...

Jag är fortfarande ledsen och det är därför jag inte gjorde nåt inlägg igår, jag orkar inte ta upp det här och nu men sen kanske när jag ser lite mer åt vilket håll det går åt men jag vågar inte ropa hej ännu iaf eftersom det fortfarande är osäkert. Det har inget med barnen eller Tomas eller jobb att göra utan en person jag känner väldigt starkt för mer säger jag inte...

Vad har hänt idag då?? Jo jag har sätt Ronja brakedanca( det stavas inte så jag vet :) ) på magen och det såg kul ut och hon tyckte nog det var kul när hon kunde vända och byta håll, då fick hon ju se världen från ett annat håll.. ha ha..

Annars så har det inte hänt så mycket här, har kanske bestämt mig och då menar jag kanske för att beställa den där bärbara datorn som jag sucktat efter så länge nu men som sagt jag har kanske bestämt mig... Vi får se, försökte beställa den förrut men då blev det tekniskt fel så jag får kolla imorrn. Det kanske inte änns är meningen att jag ska ha en vem vet...

Ne nu ska jag in i duschen och sen upp och läsa lite i sängen...

Ha det gott alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0