En kort uppdatering!

Om vad som har hänt sen jag skrev sist typ i går ;-)
Jo natten har faktiskt varit helt ok i mina ögon sett, Ronja har bara vaknat 4 ggr och velat ha mat och det tycker jag var helt lagom kommer ihåg att med Robin så fick jag vara vaken hela natten så det är helt klart godkänt. Dagen sen har varit väldigt lugn, Ronja har ätit, sovit, ätit och sovit och några ggr imellan där har det varit dags för blöjbyte så det har varit lugna gatan här idag. I morgon ska vi på efterkontroll och provtagning av PKD tror jag att det heter och sen ska vi nog inte göra så mycket mer i morrn än bara vara tror jag.

Ja mer än så här blir det inte idag, nu ska vi gå och sova.

Natti.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0