Anfall och busungar...

Japp efter all stress igår så hoppades man på att natten skulle ge lite vila, var ju dock eldvackt till ca 00,00 då jag hade hoppats att få lite sömn. Jo då fram till så där en 02,30 då Robin sätter igång och ropar på pappa och sen så hör man hur han kräks. Tomas flyger in till en halvtomhalvt vättskrämd Robin som sitter i sin säng och gråter över att han hostar och kräks om vartannat. Bara ner och hämta hushållspapper och påsar för att sen springa upp med det till Tomas som sitter och tröstar Robin. När allt är upptorkat och sängkläder ligger i tvätten så går vi och lägger oss igen, men vi hinner tyvärr inte somna för ca en 30 minuter senare så ropar Robin igen och Tomas springer in och jag ropar till honom att han ska springa ner till toaletten, tyvärr så reagerar Tomas alldeles för sent och Robin kräks i trappen, jahapp då var det bara att ta fram skurhinken oxå och skura trappan och tapeten (det är ju då tur att målarna promt sa till att vi skulle ha avtorkningsbara tapeter även om dom kostade lite mer än papper). Men efter denna omgång så var det slut och vi kunde alla sova. Tomas tog däremot en pappadag och var hemma om det skulle vara så att nån av oss andra oxå skulle åka på magsjuka och det var väl tur att han gjorde för när jag skulle gå upp i morse så svartnade det för ögonen på mig och ca 5 minuter efter så vaknade jag och hade en väldans skallebang. Jag får inte anfall så ofta men när jag väl få ett epilepsianfall så är dom inte långa men man mår skit efter...  Men annars så har dagen varit relativt lugn, jag låg kvar några timmar efter anfallet för att vila och för att skallebangen skulle få lägga sig lite, nu har jag inte lika hård värk men den finns där men är hanterbar just nu iaf...

Det var allt för nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0