Fattar inte...

Hur kroppen fungerar alltså... Från att visserligen vara lite öm i hela kroppen till att totalt kollapsa på bara nån timma, helt sjukt... Hade en redig skallebang i går enda sedan ja vaknade, kände mig som sagt öm i hela kroppen och lite orkeslös... Men efter att Robin kommit hem från dagis så small det bara till och ja däckade totalt i soffan.. Det är då tur att man har en relativt lugn 3 åring som kan leka mestadels själv och en 3,5 månaders som inte är så kompliseras att ta hand om just nu för hade det varit full fart hade jag nog bett mamma att komma och hemta dom för ja mådde inte kul kan jag säga.. När Tomas kom hem vågade jag ta tempen och den visade 38,4 grader och det är way to mutch för lilla mig som vanligen brukar ha 36,5 grader... Så det var då inte konstigt att man mådde som man gjorde..

Idag är det lite bättre, har dock liiiite feber men det är hanterbart iaf. Har dock lite skallebang och är fortfarande öm i kroppen och orkeslös, men det går åt rätt håll iaf tror ja... Hua men det är inte kul när inte kroppen vill och när man känner att det nästan går in i koma typ... Ne hua...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0