Fy på mig!!!

Ja nu borde jag skämmas... Har ju inte uppdaterat på evigheter här ju...

Vad har hänt då?? Jo jag har börjat träna ganska på allvar och jag tror att det börjar att ge resultat men jag är ju självkritisk så jag vill inte se det för vad det är..

Sen har Ronja dopat sig och bilder från dopingen kommer så småningom vi har inte gått igenom och även inte fått alla bilder ännu men det kommer det lovar ja...

Ja sen har det väl inte hänt så mycket mer, jag har försökt att bli blond men misslyckats... ser ut som ett höstträd i huvudet... Men en sak är iaf klart att det är nog ingen som har denna färgen tror ja inte så jag får ju vara ensam om den...







Nu syns det ju inte så bra att jag har typ 2 nyanser av blond, 3 nyanser av rött och 2 nyanser av brunt... Men det är coolt tycker ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0