Helt galen placering...

Förstår inte hur folk tänker när dom placerar garage ibland alltså... Visst att man har ganska stor tomt men då behöver ju inte garaget vara placerat på andra sidan tomten...

Nu har jag ingen bild på hur vår tomt ser ut så jag får förklara så gott jag kan för er som inte varit här...
När man kommer in på tomten genom den stora grinden så går den lilla vägen förbi vårt utedass och bredvid dasset på vänster sida där så finns det en gräsplätt där det får plats två bilar och där tycker iaf jag skulle vara en självklart plats för ett garage, men inte då nej du fortsätter förbi dasset och gräsplätten säg sommarparkeringen och sedan åker mellan ett litet berg eller stenrös saksamma och vår gäststuga (Backstugan) för att sen svänga om ratten till höger för att i änden av tomten köra in i garaget... japp jag vet låter helt insane...men men... Kan säga det att regnar det en hel sommar så kommer vi antingen inte kunna använda bilen om den står i garaget eller annars så måste vi ha bilen ståendes ute för vi måste kära över gräsmattan och ni fattar då vad som händer om det regnar och gräsmatta + bil... gegga... man kör fast även om man tar det väldigt försiktigt... Hmm.... Ja vet inte vad jag ska säga... Finner inte ord... Men klantarsle till den som byggde och planera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0