Hemmkommen!

Japp, då har man kommit hem från en helg i Mora. Det var kul att träffa min bror igen och även att få se Mora, det verkar vara en mysig liten stad faktiskt. Vad vi har gjort då... Ja på fredagskvällen när jag kom dit så blev det inte mycket mer än en filmkväll helt enkelt. Lördagen börjar med att det snöslaskar och i det snöslasket får vi för oss att gå ner/bort till stan och det gjorde vi, efter att vi varit i affärer ett tag så ringde min bror sin vän Emilie för att se om hon ville träffa oss och vi gick hem till henne och mötte henne nästan bokstavligen i trappen för hon och några kompisar till henne skulle iväg och kolla in ett nyöppnat varuhus som jag tyvärr har glömt namnet på( skyller på åldern:) ) Efter att vi varit och shoppat loss där så åker vi och lämnar av hennes kompisar och sedan åker till jysk för att hemta en datormöbel som vi åker och lämnar hos Niklas och sen åker vi och köper mat och sen hem till Emilie igen för att möta upp hennes kompisar och för att äta. Efter maten så kör vi en omgång Vem vill bli miljonär och tyvärr så åker jag och bror ut efter andra frågan men men, kunskap är inte allt huvudsaken är att man har kul medan man lär sig något;) sen när vi spelat färdigt så går bror min och jag till Radio Siljan studion för att spela in söndagens sändning och det var kul att se hur det går till... Efter studiobesöket så går vi hem och även denna kväll tittar vi lite på tv och film, just det ja... Först så sätter ju han, jag, vi upp möbeln just det... Sa direkt att om jag hade fått satt ihop möbeln själv så hade det gått snabbare men inte då... Ne det skulle bråkas om hur det skulle vara.. jojo... Men upp kom den iaf och bra blev det... Sen innan jag åkte hem så gjorde vi inte så mycket, jag färgade hans hår och sen så var det dags att gå till tåget... Och nu är jag hemma och skall snart sova tror jag... Hoppas att vi fortsätter att hålla kontakten efter det här, det är ju inte säkert man vet ju aldrig vad som kan hända men jag hoppas han inte blev avskräckt hehe...

Pöss och kram alla barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0