Hmm...

Ja har väl inte så mycket att skriva idag igentligen men jag försöker väl få ihop nåt iaf...

Ja Ronja har varit och kollat hur lång och tung hon är och hon mäter hela 60 cm i längd och 6960gr i vikt så hon ökar duktigt och håller sig på sin normalkurva...

Efter att vi hade varit på BVC med Ronja så åkte vi ner till stan och jag solade medan Robin blev bjuden på Mc Donalds av farmor och farfar som var så snälla och ställde upp och körde runt med oss.

Efter att vi kom hem och Tomas kom hem så har jag packat väskan för Mora resan med de kläder som jag ska ha med mig så jag inte använder dom innan så jag inte har några kläder att ha med mig och på mig. Nästan allt är packat nu bara lite kvar som är i tvätten nu. Visst jag ska bara vara där över helgen men man vet ju aldrig vad min bror kan hitta på så man måste ju vara berädd att vara klädd därefter.

Just nu varvar jag ner efter att intensivtränat med 6000 steg på en timma, det var jobbigt... Och jag har börjat få så himmla ont precis under bysten och nu vet jag varför... Jag tränar i en vanlig bh just nu för jag har inte tyckt att det behövs en träningsbh just nu... Men jo det behövs!!! Så nästa gång jag ska studsa runt så måste jag ha en annan bh utan bygel och som är gjord för att stödja ett par runtstudsande tuttar... Japp japp...

Ha de så gott alla där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0