Ingen motivation!!!

Har ingen som hällst motivation att träna längre! Jag var jätteduktig i början och träna mage, rygg och var ute och körde power promenader. Men nu så är allt det borta, just nu så frågar jag mig själv bara varför ska jag??? Börjar så smått se ut som en gödgris igen och det är inte bra... Vet ej om det är vädret med allt regn som gjort att jag inte tar mig ork eller om det är allt kaos omkring mig som på verkat mig mest, men det är inte bra iaf att det är så här... Måste hitta motivationen igen för jag måste hitta formen jag aldrig haft men som jag vill ha... Det är inte omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid och det är nog sant ( ingenting är omöjligt det omöjliga tar bara lite längre tid, citat ur barnfilmen Elias den lilla räddningsbåten) Men som sagt jag måste hitta den igen för den är totalt borta...

Får se om det blir ett till inlägg senare eller om det bara blir denna idag, den som lever får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0