Inget roligt inlägg...

Inget roligt väder...
Känner mig som vädret idag... Grå och trist...

Det började ju med att man inte kan sova ordentligt när det är fullmåne och det är tur då att man fått hem den tredje boken om Eragorn det vill säga Brisingr av Christopher Paolini jag är helt såld på den författaren och hans böcker, så lite läsa blev det ju inatt... hehe...

Sen vid ca så där 03:30 tiden så hörde man att det började smattra på fönstret... Jippi det regnar och då kommer det med all säkerhet att göra det resten av dagen och då blir inget gjort ute idag heller... Suck...

Vaknar vid ca 08:00 av att mobilen ringer att klockan är 08:00... Ont i magen... Hmm... Upptäcker att tant röd är och hälsar på... typiskt....

Vaknar vid 09:10 av att mobilen ilsket ringer igen om att man ska gå upp... Sätter mig upp... Ohh aaajj... Huvudvärk... Inte en chans att jag går upp nu, Tomas får ta hand om barnen några timmar för ja ska sova vidare i hopp om att värken ska försvinna...

Vaknar vid 12:30... sätter mig upp... Konstaterar att ska allt ont komma så är det bäst att det kommer på en gång och med råge...

Har iaf varit inne i stan och solat så man känner sig lite finare... Men ja har fortfarande ont i huvudet, det regnar fortfarande och den där jä***la tanten är kvar...

Nej bättre än så här blir det inte idag tyvärr... Känner mig som en uppblåst flodhäst med skallebang...

Life suck right now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0