Japp..

då satt man här vid datorn och bloggade igen då, ibland så undrar man varför för det kan ju inte vara kul för andra att läsa ibland. Men ändå så är det ganska skönt att kunna skriva av sig vad man tycker och tänker även om andra då kan läsa och tycka till.. Dagen hitils har varit helt händelselös, Ronja och jag har inte gjort ett dyft bara legat och myst i sängen till ca 2 timmar sedan då vi masade oss upp och gick ner i det ganska kalla köket (hua hur ska det bli när det blir riktigt kallt då måste nån av oss vara eldvakt hela natten för att vi inte ska frysa ihjäl). Tyvärr så har ju inte våran luftvärmepump kommit ännu eller jo den har kommit till montören men det finns ingen montör tillgänglig just nu fast dom sagt att dom skulle vara här och fixa det i slutet av veckan så vår hyresvärd det vill säga min pappa ringde och var flyförbannad och sa att kan dom inte fixa det dom lovar snart så köper han luftvärmepump nån annanstans och då lovade dom att dom skulle komma i början av nästa vecka. Och iom att det är Tomas sista dag i morgon i Katrineholm så hoppas jag att han inte får nytt jobb direkt nästa vecka utan kan vara hemma när montörerna kommer för då kan ja ta minstingen och katterna för Robin lär ju inte vilja vara med mig ändå när pappa är hemma och det kommer kartonger och grejer då vill han ju vara med och se vad som händer...

Det var allt för nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0