Mingelparty på Fonus... Jajjemen!!!

Igår var då den efterlängtade mingelpartyt på Fonus som syrran hade bjudit oss till. Det skulle bjudas på mat och dryck och så även då lite mingel.... På en begravningsbyrå??? det går ju inte ihop ju... Men ack så fel man hade trott Oh yea... Det var ju inte direkt död stämning när vi kom nej nej, musiken stod på för fulla muggar eller ska man säga kistor:-) Det var folk överallt som hade trevligt med ett glas med nått gott i och pratade med varandra. Och maten sen då... Jo den kunde man bokstavligen dö för för den var hur god som hällst, så nästa gång det ska vara mingelparty där igen så ska iaf jag dit för det var hur trevligt som hällst. Det var ju tänkt att det skulle tas lite bilder när vi var där meeeen det blev tyvärr inte så många men några bra blev det...

Jag vid baren
Jag vid baren.

Ett av bufféborden
Ett av bufféborden.

Mums behöver inte säga nått annat...
Mums...

Det andra buffébordet.
Andra buffébordet.

Syrran och jag med lite gott att dricka i glasen..
Jag och syrran...

Min syster
Min syster kundcenteransvarig på Fonus.

Min syster partypinglan..
Min syster partypinglan...

Baren...
Baren...

Detta var allt för nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0