Ny leksak!!

Ja jag har skaffat mig en ny leksak... En stegräknare... är uppe i hela 1713 steg på 4 timmar hehe... ja målet är ju 5000 steg på ca 1 timma så här ska nog knatas på om dagarna...

Annars så är det fortfarande så där... Fattar inte att allt man säger ska tas fel och såra, eller att saker man säger inte tas på allvar... Att man kan må så dåligt att man inte kan ta till sig vad folk säger, blir så lessen när man försöker men inte får nåt gensvar... Klart inget blir perfekt bara för att man säger att man finns där för personen och att man bryr sig... Men hade iaf hoppats att det hade kunnat blivit lite bättre, men tyvärr så verkar det inte så... Att jag älskar dig kan vara så tomma ord visste jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0