Stress stress stress...

Japp sen Robin kom hem idag så har det inte direkt varit lugna gatan här direkt.
Efter att Robin kom hem så fixade vi lite hemma sen gick vi ner till mormor och tog en liten fika och sen kom Tomas och han och jag åkte in till stan för att handla mat eftersom jag ska iväg till Mora den 28/11 så hinner vi inte att åka och handla innan dess annars eftersom jag inte får pengar förrän den 27/11 och då ska räkningar göras och sen åker ju jag, så då fixade vi med maten och det idag då ändå ungarna kunde vara hos mormor... Åkte Först till Babyproffsen för att ha lite grejer där och sen till Citygross för att köpa grejer där och sen till Coop för att storhandla där för att sen åka till Mc Donalds för att köpa mat för dagen. Sen var det bara att åka raka spåret till mormor och morfar och hämta barnen sen åka hem och in fort som tusan och äta medan maten fortfarande är varm och sen ut i bilen och hämta in påsarna med maten som ska in på lite olika ställen i köket och så, sen när det var klart så var det dags att natta barn och nu sitter jag här och har väl inte direkt hunnit varvat ner ännu men det hinns nog med för jag kommer att agera eldvakt i natt eftersom det är Tomas sista dag i Katrineholm i morrn så behöver han sova och så börjar han tidigare i morrn oxå så då fixar jag barnen i natt och elden i brasorna....

Det var allt för idag faktiskt tror inte det blir nåt mer skrivande idag här... Men vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0