Höst och kallt...

Ja det märks att det är höst för nu försvinner värmen allt mer dag för dag och löven blir gula på träden.

Tog Ronja på en liten promenad idag i höstkylan men den blev inte så lång för man har inte lärt sig hur man ska klä sig ännu, vantar och mössa skulle jag hafft idag det är en sak som är säker... brrr...

Hann att städa undan lite medan Ronja sov när vi kom tillbaka, Robin ville vara kvar nere hos mormor och morfar så han fick göra det och då hade jag tid att plocka lite hemma. Hade ju hoppats på att jag kunnat tvätta idag men när Tomas och pappa hade varit och hämtat tvättmaskin och torktummlaren igår så hade dom inte rätta grejerna för att koppla in allt så pappa skulle köpa det idag men tyvärr så blev klockan för mycket så han ville inte komma upp och fixa det idag så han kommer i morrn och fixar det. Och sen ska det bli tvätta för hela slanten härligt...

Min storebrors tjej opererades idag, vill bara säga att vi tänker på er och är säkra på att det inte var nåt farligt.. kramar om er i massor..

Fick även reda på att vår gamla postare dog idag i en brand som hade utbrutit i deras garage... Inte kul att läsa i tidningen...

Ne det var nog allt för idag...

Pöss på er alla glada...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0