Ny uppdatering!!

Japp nu uppdaterar jag lite granna...

Har tyvärr inte hänt så mycket, min lillebror Niklas har varit här sedan lördagsnatt och nu är han och jobbar i några dagar. Tyvärr så blev vi andra sjuka när han kom så vi har ju inte kunnat göra så mycket, men han kommer tillbaka på fredag och då hoppas jag på att vi är så pass bra att vi kan hitta på nåt så han inte behöver sitta här hemma och höra oss hosta och snörvla. Vi funderar ju på att ta med han och bowla nån kväll jag, syrran och brorsan. Tyvärr kan inte Tomas följa med för han har så ont i händerna så han kan då istället vara hemma och ta hand om Robin och Ronja så slipper jag oroa mig om dom. Sen funderar vi ju på att ha en spelkväll oxå med TP eller När och Fjärran men vi får väl se, vi ska ju bli lite friskare först och han ska ju komma tillbaka oxå...

Vad har hänt mer då? Jo Robin är relativt fri från sin förkylning, nu är det bara Tomas och jag som är snuviga och hostiga. Ronja är väl lite snuvig fortfarande men inte så mycket och hon hostar inte så mycket längre heller. Men istället så börjar hon nog att få sina första bissingar så hon är ganska grinig och det har medfört oxå att hon inte vill amma nåt så då har jag varit tvungen att ge henne flaskan istället så det är ju tur att hon är så duktig och tar den så bra. Så just nu så får ja pumpa som bara den och ge henne och även så måste jag ge henne lite ersättning för maten jag har ger tydligen ingen mättnad längre... Men jag kämpar på det är inte över förrän det är över brukar det ju heta... Väl??

Ne nu har jag inte så mycket mer att skriva så det får räcka så här, men vem vet jag kanske skriver nåt nytt imorrn vem vet... Men med tanke på vilket dag det är i morrn så får ni inte bli lessna om vi inte skriver nåt. Det var 4 år sedan som vår älskade Lukas föddes och för ca 3 dagar sedan så var det för fyra år sedan som vi fick reda på att han inte fanns hos oss längre så det är inte säkert att det blir nån uppdatering men vi får se...


Ha det gott alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0