Stor tjeja..

Japp, har varit hos BVC idag och vår lilla tjejja börjar bli stor eller har iaf vuxit en del. Från att ha varit bara 51 cm är hon nu 52,5 cm och tung har hon blivit gått upp hela 740 gr och väger nu hela 4760 gr det ni..

Efter BVC besöket så åkte vi till Elgiganten och jag sprang in för att skaffa ett nytt nätverkskort för trådlöst nätverk och fick snacka med samma kille vi snacka med när vi skulle fixa vitvarorna till huset, men tyvärr så hade dom inget kort hemma så han tyckte det var bättre att beställa ett från deras hemsida så så fick det bli. Sen bar det av hemmåt och lasta ur ungar för att sen sitta ett tag och sen gå ner till mormor och morfar för att ta en fika och snacka lite skit.

Morgondagen kommer förmodligen att börja med att Ronja vaknar ca 1 timma eller 30 minuter innan Tomas ska gå upp och vill ha mat, sen så vill hon säkert inte somna om innan 07 så då blir det att jag har Ronja på armen medan jag bökar på Robin ny blöja och kläder för att han sen ska hämtas av farmor och farfar för att sen köras till dagis. När han har åkt så lägger sig säker jag och Ronja oss igen för att sen ligga till ca 9 eller 10 för att sen gå upp sätta igång datorn och radion(Säger inte vilken station men vissa kanske vet vilken) fixar lite att äta och sen sitta och mysa med Ronja lite innan farmor och farfar kommer och hämtar Ronja och mig för att sen åka till sjukhuset för att göra ett hörseltest på Ronja och se hur mycket hon hör. Sen bär det av till Haga och hämta Robin från dagis för att sen åka hem och kanske ta en fika.. sen vet ja inte vad som händer..

Det var allt för idag..

Ha det bäst alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0