Tvätt, tvätt och åter tvätt...

Ja så känns det nästan, har tvättat varje dag nu sen vi fick iordning på maskinerna. Men nu har högen med smutstvätt iaf försvunnit, tvättar den sista tvätten nu och sen så börjar vi om med ny smutsig tvätt. Det är så tacksamt se...

Ja ha vad har hänt här idag då förrutom tvätt?? Inte mycket, har suttit nu ett tag med min fackliga kurs och tar just nu en liten paus i pluggandet för att sen kära ett litet tag till. Har gjort en ny spellista på min ipod som ja tänkt att ja ska ha när ja är ute och går med Ronja i barnvagnen, det är så tråkigt att gå och bara höra blåsten i öronen och eftersom det inte är så bra motagning där vi bor så är det ju inte säkert att man kan prata med nån i telefonen när ja e ute och går. Och vem skulle vilja prata med nån som går och flåsar i örat då, ne ingen. Så ja har fixat lite musik som går att bli peppad av att öka takten lite och att även ta det lite lungt med... Hoppas bara att det kan få mig att komma i form och att vädret inte blir så farligt ruggit att man inte vill ut och gå. Funderar även på att lägga till hopprep för att göra det lite jobbigare och träningen mer effektiv, men när ja tänkt att göra det har ja inte bestämmt jag har bara bestämmt att ja ska lägga till det. Gick för övrigt en ganska lång bit idag och gick väldigt effektivt så ja hoppas att denna träning kan göra susen för gravidhänget som ja har kvar måste bort så är det bara...

Ja ha vad händer i morrn då förrutom tvätt, ja inte mycket. Farmor och farfar ska komma hit så Tomas får klippa farfar och så ska vi sätta in barnstolarna i hyrbilen som vi ska ha med oss ner till Göteborg på söndag. Sen så händer det väl inte så himmla mycket mer tror ja inte. Och som sagt på söndag så bär det ju av till Göteborg för dopet av Linnea och det ska bli kul att träffa Fredrik, Anna-Clara och Linnea igen, man träffar dom ju inte så ofta tyvärr.

Ne det var allt för idag, nu ska ja sätta mig ett tag till med kursen sen ska jag nanna...

Ha det bäst alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0