Början till hurtbulle... Nästan...

Jag har ju under nån månad nu tränat min hållning och bukmusklerna med övningen plankan och började med 3 rep, 30 sekunder. är nu uppe i 3 rep 50 sekunder och då har jag haft ett glapp på ca 4 dagar... Inte bra med glapp... På lördag ska jag hällst öka på med 5 sekunder och det är redan jobbit med bara 50 sek... Gjorde 2x50 i morse efter att jag pratat med dagis och sagt att Robin inte kommer, stackarn han hade ont i magen i morse och senare nu på kvällen så fick han lite feber... Lilla gubben, Ronja börjar få sina tredagarsfeberprickar nu... Nu i kväll så fick jag ett hurtig ryck och gav mig ut och sprang... Ja ja jag sprang väl bara ca 2 km men ändå, jag har ju inte sprungit så på ca 4 år så det måste börjas lungt och fint...

Ne nu ska jag sova, ska till tandis i morrn... urk inte kul...

Natti!!

Kommentarer
Postat av: mannen

Du e så dutti

2009-04-25 @ 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0