Sol, sol och åter sol!!!

Ja nu är sol och värme äntligen här verkar det som... Härligt.... Öppnade dörren idag och lät katterna gå ut, satte mig på trappen på förstugan och vände ansikte mot solen... Mmmm... Robin var ute och lekte redan och Ronja lekte på golvet i vardagsrummet, ett tag iaf sen blev hon också intresserad av att vara ute så hon kom framkrypandes till mig och ville sitta i knät. Där satt vi ett tag medan Robin lekte... När vi suttit klart på trappen så gick vi in och tog på oss lite mer än bara tröjor och strumpor, satte Ronja i vagnen och gick ner och hämtade posten och sen gick upp till mormor. Där var vi tills pappa kom hem, när vi fikat klart alla fyra så gick vi en promenix till Norrköping 10 korset och sen gick vi hem. Ska snart träna lite tror jag, sen blir det lite till dator kikande, ska försöka knåpa ihop en informationsfolder till klubben...

Hoppas på lika bra väder i morrn så Ronja och jag kan vara ute lite i den efterlängtade solen och få lite färg på oss eller iaf jag, Ronja får glatt vänta i halvskugga så hon inte blir för exponerad av solen...

Ha det gott alla så hörs vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0