Inskolningen dag 3

Här kommer en sen uppdatering från inskolningen i fredags...

Kommer till dagis och Ronja börjar direkt att leka med leksakerna och struntar helt i mig, och när dom andra barnen kommer så fortsätter hon att leka med dom... Efter samlingen och fruktstunden är det dags för att gå ut på gården och denna gången har Robin och dom andra stora barnen redan gått iväg till granngården så idag så är Robin med dom och jag kan ägna tiden åt att titta till Ronja istället... Dagen till ära så skulle jag och Celvins mamma gå iväg ett tag för att se hur det gick med barnen utan oss, och när jag gått en sväng och är påväg in igen så säger en av fröknarna att jag kunde gå en sväng till och det gjorde jag och när jag kom tillbaka så hade allt gått jättebra... Ja vad annars tänkte jag... Sen så var det bara att vänta tills Robin kom tillbaka och sen så var det bara att åka hem...

Här kommer några bilder från fredagens inskolning...

       
Ronja sitter och läser en bok...

           
Ronja leker med Celvin bland annat...

Det var allt för denna gången... Mer kommer på måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0