Dåligt med uppdateringar...

Hmm... Men det har varit dåligt med kommentarer oxå så det går jämt ut :P

Det har väl inte hänt så mycket här, min notebook har varit lite trasig eller trasig och trasig... Saker har inte fungerat i den som det ska... Tydligen så går det inte att köra både Windows XP och IE 8 för då byter datorn till IE 6 automatiskt. Och det går inte att köra Win XP, IE 6 och nyaste Windows live messenger för då vill inte IE 6 vara med och det går inte om man har IE 7 heller för då hittar han inte ut på nätet. Men nu så fungerar Win XP, IE 7 och Win Live messenger 8,1 tillsammans iaf så nu fungerar datorn hyffsat iaf..

Har varit på årsmöte på jobbet för Unionen klubben och jag har fått lite nya uppdrag i klubben, jag gick upp från att vara suppleant till ledamot och undomsombud och på styrelsemötet på onsdag så kommer vi få reda på våra andra uppdrag inom styrelsen och vad jag vet nu så kommer jag förmodligen bli även vice ordförande, administrativtombud och utbildningsansvarig och det känns kul att kunna få lite saker att ta tag i, synd bara att mitt egna avtal inte kan bli klart men men det är ju på G... Som det har varit det senaste 1,5 året... Men man ska vara glad att man har ett jobb iaf...

Ne nu ska jag snart skutta in i duschen sen sova...

Ha det gott alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0