Ingen ork...

Och mindre än så.... Ne ja har inte varit på så bra humör och det ber jag så jättemycke om ursäkt för mina älsklingar....

Ne idag har varit en riktig pissdag om man får säga så, har varit yr i huvudet, haft ont i huvudet, ont i kroppen, inte orkat nåt.... Ja helt enkelt har jag haft en riktigt dålig dag, men det har ju alla nån gång även den bästa... tyvärr så har detta fått gå ut över barnen när inte Tomas orkat eller kunnat göra det dom velat att han ska göra, och jag mår riktigt dålit av att inte kunna ta hand om min man, mina barn och hushållet utan ska må så här dålit då man inte orkar göra nåt alls... Hade hällre velat ligga kvar i sängen hela dagen och låta dagen bara gå för att förhoppningsvis kunna må bättre i morrn...

Det är tur att vi inte har nån hund för då hade han riktigt fått övertaget om mig och tagit över ledarrollen och jag hade blivit ranglåg u derordnad och så ska det inte vara, en hund vill att människan ska vara ledare så dom får följa oss och så vill jag att det ska vara när vi skaffar oss hund om fyra år oxå... Just nu så läser jag boken Cesar och hans hundar med Cesar Millan och jag kan väl säga att jag är frälst...   Mats Mellberg är hästhållningens gud, men Cesar Millan är hundarnas gud så är det bara...

Ne nu ska jag ta och försöka må lite bättre...

Ha det gått alla...

Ps. Robin och Ronja har fått en egen blogg så vill ni läsa om vad som händer i mina två busungars vardag knappa in på http://pernellis.blogg.se/robinronja

Kommentarer
Postat av: cilla

Halloj gumman.

Ja läste lite i ditt inlägg nedan ... ja dessa komplex .. visste inte att vi vart i samma sits riktigt ang mat fronten.... Jobbigt ämne just Nu tycker jag ... jag trodde nämligen att jag kommit från detta ämnen men tydligen inte .. Förföljer mig som ett spöke" till o från hela tiden nu... de räkte med att jag ställde mig på vågen:-o ( vilket jag inte skall göra) ... för då är det kört... väger mera nu än innan Linus Men ändå är det inte så mycket mera ....men det räcker för att sätta Griller" i huvudet på mig.... jättejobbigt men annars vet jag ju att jag inte är stor.... mitt midje mått är ju vad det ska vara och jag kan ha alla kläder sen innan jag fick linus, så detta är ju bara en siffra... Men jag tror att jag tränat för lite sista tiden då kommer detta tänk tebax... hua..

men hoppas du tar det lungt med nutriletten nu för jag tycker inte att du behöver köra så hårt på det, bättre att ta långa promenader och det får en på bättre tankar funkar oftast på mig ..

lycka till o hälsa familjen o var rädd om dig Kram Cilla

2009-02-09 @ 09:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0