Nojjig!!!

Jag jag gnäller att jag tycker att jag är tjock... Och visst jag kanske inte är det men jag tycker att jag kunde få en lite fastare mage kanske... Det är så jobbigt tycker jag när jeansen sitter bra runt höfterna och rumpan men sen när man knäpper knappen och drar upp jylfen så hänger sen magen över och det är inte snyggt nån stans, jag måste få bort detta överhäng för skaffar jag större byxer så måste jag ha hängslen och det vill ja inte utan jag vill kunna ha dom jeans som sitter bra och då ska inte magen hänga över... Så jag har bestämt mig... Jag ska lägga mig under kniven och fettsuga... Nej då jag bara skoja... Men jag ska börja träna ordentligt... Ska köra på mammas crosstraining- maskin minst 3 ggr i veckan och i början minst 30 minuter och yoga + step up på Wii fit ( hoppas bara att dom inte vill ha tillbaka den syrran och Samuel) sen ska jag öka så crosstrainigen så jag kör minst 1 timma om dagen med ordentligt motstånd... Magen ska bort nu!!!

Pöss på er alla...
Är det nån som har några bra tips på hur man kan träna bort fläsket på magen så får ni gärna skriva en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0