Piercing!!

Just det...

Jag har ju haft piercing i naveln förrut, den första blev inte bra så jag gjorde en ny som jag tog ut när jag fick barn och då var den inte helt läkt. Så här om natten när jag var förkyld ( inte bästa tillfället att hålla på med piercing kanske menmen) så kollade jag lite närmre på min gamla piercing och såg att det varade lite från den så jag gjorde rent den och tänkte sen att jag kanske skulle kolla om det gick att sätta i ett smycke om den inte hade läkt helt, enda smycket jag hittade då var ett örhänge så jag provade att sätta i det och den gick rakt igenom... Så nu har jag skaffat två nya barbeller ett med glittrande pärlor i kulorna och en med plastkulor med svart och rosa stjärnor på... Köpte även tvål så jag kan tvätta rent tills det är helt läkt... Tänka sig att det gick att sätta i smycke efter 5 år utan... Helt otroligt... Så nu måste magen bli snygg så jag kan ha snygga smycken i naveln...

Natti natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0