***2009***

Vad kommer att hända år 2009 då tro??

För det första så ska jag försöka komma i form och få bort all gravidöverhull eller vad man ska säga att det heter...
För det andra så ska jag försöka få med min man att börja röra på sig.
För det tredje så ska vår kost bli bättre.
För det fjärde så ska jag börja jobba, riktigt längtar tillbaka till jobbet man får så mycket positivt och även lite negativt tillbaka men ändå...
För det femte så ska jag försöka få Ronja att börja gå efter att hon nu börjat krypa, hon blir bara bättre och bättre...
För det sjätte så ska nog Ronja även börja att prata oxå för det gör hon redan fast på sitt eget språk;)
För det sjunde så ska jag bli världens bästa syster för mina tre syskon som bryr sig om Mig..
För det åttonde ska jag bli världens bästa mamma för mina två barn...
För det nionde så ska jag bli världens bästa fru till min man...
För det tionde så ska jag ta hand om mig...

Vad som mer kommer att hända veta inte jag det får vi se men jag hoppas att det blir bra....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som en jätte bra plan för 2009 ;)

2009-01-02 @ 16:35:55
Postat av: Plättis

sorry glömde skriva mitt namn till förra komentaren :)

2009-01-02 @ 22:55:34
URL: http://plettis.blogg.se/
Postat av: Emilie

Det där är ju nyårslöften för flera år framöver! :P



Go go go!

2009-01-06 @ 11:16:41
URL: http://solbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0