Besviken:(

Har hittat ett ställe på internet som ja har beställt saker från, har fått ett mail om beställningen att den inkommit men sen så händer det inget mer... Gjorde beställningen den 25/12 och dom har vanligtvis 24 timmars leverans... Har eller snarare hadde en min sida på detta ställe där ja kunde gå in och kolla hur det låg till med ordern men den har stått på under behandling sen den 25:e... Har skickat 2 mail till deras kontakta oss utan nått svar, då mailade ja deras kundtjänst men inget svar ännu... Blir så less när man beställer grejer och så kommer det inte och man hör inget från dom.... Nu har ja bestämt att jag väntar till nästa vecka nån gång, hör jag inget från dom då så får ja maila igen.... Och självklart så finns det inget nummer att ringa... Blir tokig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Pernilla,

Vad roligt att du följer min blogg.

Kul att du delade med dig av låtarna :-)

2009-01-15 @ 20:50:08
Postat av: Anonym

Mitt namn kom visst inte med på första....



Hej Pernilla,

Vad roligt att du följer min blogg.

Kul att du delade med dig av låtarna :-)

2009-01-15 @ 20:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0