Dagen som varit...

Har väl inte varit så jättehändelserik, Tomas har varit hemma idag eftersom inte Pema hade åt jobb till honom idag, vi har varit nere hos mormor och morfar idag ( ja hade inte nån motivation alls att träna igår) för att hämta posten, ta oss en fika och även för att låna hennes crosstrainer-maskin. Jag blev faktiskt stolt över mig själv idag då jag orkade hela 15 minuter på nivå 6 vilket jag inte gjorde i måndags, jag blev inte änns trött denna gången så om jag ska träna nåt i morrn så ska jag gå 20 minuter ist får vi se. I morrn ska vi även åka in till stan en stund för att handla lite mat och andra saker, vi ska även lämna Robin på dagis. Sen efter stadsbesöket ska jag lägga in photoshop 7 till mamma på hennes dator och även då träna lite granna kanske vi får se... Ska göra 115 st sit ups ikväll har ja tänkt och kanske 115 st benlyft det får vi oxå se:)

Ne nu ska jag titta vidare på tv... Kanske skriver mer sen... Ha de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0