Ett litet inlägg...

Ja kan inte låta bli att skriva lite granna iaf...

Ja idag fyller maken år... Grattis gubben...
Imorrn fyller jag gammal... Hua... Vad tiden går...

Har gjort två tårtor som jag ska ha på lite grädde och grejer på innan jag går och lägger mig, har fått höra att det kan komma folk hit tidigt så jag måste vara förberedd:) Har även gjort iordning salladerna, det bidde en skinksallad, två grekiska och en grönsallad. Till det så blir det lite dressing till dom som vill ha, jag kommer nog gå på den med vitlök i tror jag...

Ne det var väl det jag hade att säga idag tror jag..

Ne just det fick ett mail från ordföranden i klubben, jag är administrativtombud i klubben det ni....

Ha det gott alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0