Gröna fingrar....

Hmmmm...

Jag fattar inte vad ja gör för fel... Alla andra gröna växter tycks älska min omvårdnad, en del tom klär av sig sina blad för mig för att sen komma tillbaka med nya helt underbart fina och tätare grenar och blad.... MEN klätterroser och minirosor vill sig inte... Jag köpte två st fina vita miniroser i december förra året och dom är just nu väldigt sura på mig och har fällt alla sina blad och dom knoppar som fanns har dött... Hmmmm... Vet inte vad ja ska göra med dom.... Uppenbarligen hjälper det inte så långt med att prata med dom, sjunga för dom och ge dom vatten... Vad ska ja mer göra för att dom ska tycka att jag är en helt underbar växtvårdare???

Nått råd eller tips...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0