Hyllning till min familj!!!

Min familj som består av världens underbaraste man Tomas som gör min dag så underbar.
Mina barn Robin och Ronja som kommer göra att ja får många gråa hår men som gör att jag går upp på mårnarna och som gör livet värt att leva, saknar dock Lukas som inte fick stanna hos oss för att livet hade andra planer för honom.

Min mamma och pappa som finns bara ett stenkast ifrån oss nu och som alltid ställer upp när vi behöver hjälp med barnvakt och så...

Mina syskon som är helt tokiga men som alltid lyssnar och stöttar när man mår dåligt och som får än att må bra igen...

Min svärmor och svärfar som alltid tar emot än med öppna armar och pysslar om än när man är där...

JAG ÄLSKAR ER ALLIHOP!!! PUSS PÅ ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0