Trött och helt slut!!!

Ja helt slut och väldigt trött har ja varit idag...

Var nere hos mamma förrut och lånade hennes crosstraining-maskin, målet var 15 minuter på nivå 6 ( fat burn heter den nivån, man börjar lätt sen ökar motståndet för att efter ett tag gå ner till lätt motstånd igen.) Men efter ca 12 minuter orkade ja inte mer så jag gav upp, kändes inte så bra men ja ska köra samma nivå och 15 minuter imorrn igen. Har tänkt att köra samma nivå och tid tills ja inte tycker den är så jobbig längre och då öka på motståndet lite, men just nu så ska jag försöka orka med morgondagens trampande...

I morrn så börjar Tomas att jobba igen vilket är bra... Och han ska börja jobba på Cloetta-lagret i stan och det gör mig ju inte ett dugg sugen på choklad då... Uhhh nej... JOOOOOO!!! Hoppas att han får ta med sig nåt hem, annars så måste han köpa hem nåt till mig för nu är det inte kul...

Robin börjar på dagis igen i morgon och ja hoppas inte att det är nån magsjukepidemi som går där för då vet ja inte om ja vill ha han där:(

Det var allt för idag...

Ha det gott alla läsare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0