Uppdatering och ändring av bloggutseende..

Japp, nu har jag bytt utseende på bloggen igen. Men denna gång är ja inte så nöjd med resultatet, men ja får väl sitta och knåpa nån annan dag för nu orkar ja inte mer idag...

Mamma fyllde ju 55 år igår och av oss barn och pappa så fick hon en Crosstrainer som hon önskat sig och idag så var ja nere och provade den och det kommer nog gå galant att träna bort allt extra fläsk som man har på kroppen för satan i gatan så slut man blev... I morrn är dock en vilo dag men sen på måndag ska ja nog ner igen och köra några minuter...

Träffade många släcktingar igår och det var kul, efter att vi ätit lite av dom olika pajerna och druckit lite vin och eller öl så blev det tårta och kaffe och sen så blev det mer gott att dricka... Sen senare under kvällen så blev det lite spel och detta spel som vi spelade var "Så det kan låta" ungefär som det program som går på tv "så kan det låta" och denna kvällen till ära så tävlade jag och min syster i samma lag, min kusin Mattias och hans Jonas, min moster och min kusins fru var ett lag och min mamma och morbrors fru var ett lag. Jag har bara spelat detta spel ca 4 ggr och har alltid vunnit tillsammans med Tomas, men denna kvällen var det Mattias och Jonas som vann... Stort grattis till er ni var jätteduktiga... Jag och josse kom på en andra plats och på tredje plats kom min kusinsfru och min moster... Ni kan ju räkna vem som kom sist... Ja ja... Bättre tur nästa gång...

Det var allt för mig idag... Mer i morrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0