Dåligt med uppdateringar...

Och jag ber så hämskt mycket om ursäkt för det... Men det har varit ganska mycket den senaste tiden med födelsedagspresent göra till pappsen och lite annat som man håller på med...

Har varit lite granna med fackgrejer som ska fixas och mailas och så men det är bara roligt...

Pappa fyllde 60 i fredags och det blev en rolig fest, jag hade knåpat ihop en film om hans liv från det han föddes till nu och den blev uppskattad verkligen... Kul... Syrran ringde på torsdagen och undrade om vi skulle ge pappa en canvastavla av oss syskon så på kvällen så åkte vi in till fotografen och fixade en skitbra bild på oss fyra syskon som pappa sen fick på fredagen... Jätteroligt...

Sen har jag hittat en personig tränare som ska hjälpa mig att komma i mamma form och dom övningar som hon har gett mig hittils har redan börjat ge resultat... Min tjockis mage är kanske inte bara fett utan slappa magmuskler från graviditeterna... Tänka sig!!! Med lite övningar för att stärka musklerna på magen så är nog den fin snart... Har även börjat att äta bättre så till frukost så äter ja nu mer müsli och youghurt vilket är riktigt gott faktiskt, sen äter jag en banan till mellis och vad jag vill till luch och middag... Och man ser redan efter ca 1,5 vecka att det har hänt saker... Underbart!!!

Har även hittat nåt för min knasiga hud i ansiktet... Har börjat använda Proactive Sollution och den funkar faktiskt på min hud förrutom att jag får lägga till lite kräm mitt på dagen för att jag blir lite torr men inga finnar har jag längre iaf... Äntligen... Så mitt bättre jag börjar bli riktigt bra :)

Det var allt för denna gången... Ska försöka att uppdatera oftare... Jag lovar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0