Just ja!!!

Var ju inne i City i förra veckan tror jag att det var för att dels delta i ett rapporteringsmöte med styrelsen men sen skulle jag ner till Swedbank för att fixa ett sparkonto till Ronja och byta ut min säkerhetsdosa. Men sen så var jag tvungen att hitta en väska till min notebook iom att jag ska ha den när jag sitter på jobbet nu när jag börjar jobba och jag har den med på styrelsemötena. Så jag hade kvällen innan tittat runt på olika ställen men inte hittat nån som jag tyckte om så när jag ändå var nere på stan så gick jag in på Kjell & Co och där hade dom den, den kostade 349:- och var helt perfekt och det blev ju bättre än så visade det sig när killen i disken skulle ta betalt så glömde han att slå in en hundring så jag betalade bara 249:- för den så jag blev nöjd... Helt nöjd...

Fick ju en del uppdrag av styrelsen som jag ska bita i under dessa två år som jag är vald, dels så blev jag vald till vice ordförande/ sammankallande sen så är jag ungsomsombud, rekryteringsansvarig, utbildningsansvarig, medlemsadministativt ombud och Webbmaster för klubbens egna hemsida som jag ska fixa så fort företagets namn är ändrat och jag fått reda på vem som står för kostanaden av köp av domän och webbhotell, sen är den uppe och rullar här på webben hehe...

Ne detta var allt...

CU all.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0