Stressad och en smula lättirriterad!!!

Japp idag har jag varit lite lätt pisst på allt och alla, har haft en ganska kort stubin men försökt att tenda av innan jag exploderat helt och tycker själv att jag klarat det relativt bra:)

Vad har vi gjort idag då?? Ja inte mycket igentligen, jag har pysslat lite med pappas 60 års present men upptäckte att jag inte hade allt material jag behövde... suck... Men imorrn ska jag nog kunna fortsätta och förhoppningsvis kunna slutföra den... Vem vet...

Sen har jag fått några bra råd från en personligtränare på Familjeliv.se så nu har jag ståt på Crosstrainermaskinen i 15 minuter och sen gjorde jag plankan så många jag orkade i 30 sekunder vardera... Men orkade bara 3 st... Målet är 12-15 st med en durration på 30 sekunder vardera... Men det känns i rygg och magmuskler vilket det ska göra så dom gör nog susen så jag kan få bort fläsket på magen...

Detta var allt jag hade för idag...

Kramizar alla!!!

Kommentarer
Postat av: Cilla

halloj

photofunia.com

2009-03-30 @ 18:58:08
URL: http://zezilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0