Min underbara busunge!!

Ja denna unge är så underbar fast han just nu försöker allt vad han kan med att göra mamma och pappas liv till ett levande helvete utan att veta om det... Men vi älskar honom utöver allt annat ändå fast han är så busig, olydig, "döv" , oförsiktig, svår att förstå sig på... Men ändå så är han mitt allt... Robin jag älskar dig och jag hoppas att du förstår det även om vi tycket att du är så jobbig just nu... Vårt tålamod får verkligen jobba just nu och det gör det väl bra hoppas jag...

Ja du underbara lilla unge som har varit hos oss i 3 år 8 månader och som snart fyller 4 år, helt otroligt vad tiden går fort. Man hinner knappt med, och inte minst när man går igenom busens kläder och märket när kläderna man köpte nyss och som var för stora då är för små istället.... Vart tar tiden vägen... Jag vill försöka ta till vara på all tid jag kan få med mina barn men ändå tycker jag inte att tiden räcker till....

Robin 050909

Robin du underbara lilla kille som har ett så underbart leende och sånt underbart skratt. Dina ögon speglar din underbara personlighet. Ditt sätt att se på din lilla syster visar en sån kärlek till henne, en kärlek som är så underbar att se och jag hoppas att du fortsätter att vara så underbar mot henne. Det är så underbart att se när du lyckas med nåt som du kanske inte trodde du skulle klara av utan vår hjälp... Som att cykla din fina cykel, det är svårt i början men den glädje och stolthet som du gav när du fortsatte trampa själv utan vårt stöd var helt obeskrivlig. Så som dina ögon lyser upp när du lyckas med det svåra är så underbart att se...
Jag älskar dig min lilla pirat...

-Mamma

Kommentarer
Postat av: svärmor

han kan vara lycklig att han har en sån fin familj ni är underbara alla fyra.

2009-05-24 @ 17:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0