Oj oj oj!!!

Det har hänt en hel del sen jag uppdaterade senast, och jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte har uppdaterat men jag har haft en hel del att stå i både med barn och fackligt arbete...

Ja vad har hänt då??? Jo Ronja har haft tredagarsfeber och efter det så blev Robin sjuk i ca 1 dag för att sen smitta ner Tomas som tyvärr blev hemma lite längre... Men nu är alla friska och kryra förrutom lite snoreri från Ronjas och mitt håll, Ronja för att hon blivit smittad av Robin och jag för denna jä***a pollen...

På jobb/ fackliga fronten så har jag fått igång ett forum som nu medlemmarna kan skriva på och sen har jag publicerat hemsidan och inväntar nu bara på att företaget ska byta namn så jag kan köpa domän och lägga ut hemsidan på en .se domän istället för den adress vi har nu.... Annars så har det inte hänt så mycket, kommer få mitt nya avtal när jag börjar att jobba i Augusti... Skönt!!!

Ja sen då vad mer har hänt??? Jo... Syrran och hennes sambo har köpt en ny bil, en Volkswagen Passat årsmodell 01 och då köpte vi deras gamla Toyota som vid det tillfället hade väldigt matt och även rosaärgad lack... Men nu mer är röd och glänser... Igår stord nämligen jag och Tomas och körde med rubbing för att få bort den matta hinna av avsaknad vård och nu är lacken som den ska igen... Skönt och jag är väldigt stolt över resultatet...

Annars så har vi bara njutit av solen och värmen, har dock bränt mig lite i dag men va fan... Det finns ju after sun ju :P I morrn kommer farmor och farfar och hälsar på, dom träffar ju inte barna så mycket nu mer iom att vi har två bilar och jag kör in Robin själv till dagis på mornarna, så imorrn kommer dom på besök och det ska bli kul... Sen ska vi ner till mormor och morfar och hämta lite taxfree grejer som dom köpt till oss, jag la in en beställning på en flaska Amarula och Tomas på en Whiskey som jag inte kommer ihåg vad den hette... Ska även kolla upp Toyotan, vi upptäckte idag att den läcker bensin. Tomas tankade den full tankt i torsdags och igår när vi fixade lacken på den så kände jag att det luktade det bensin men det kan det ju göra när man tankat så jag tänkte inte mer på det, men så idag så kollade vi och det bara droppade bensin om den (det läckte ca 3 dl på 30 minuter :S ) så vi måste kolla vart ifrån det läcker och försöka laga det... Inte kul men så är det med bilar, dom går sönder helt enkelt...

Ne det var allt för mig för idag, hoppas att jag kan uppdatera med nya uppdateringar i morrn och kanske ev med nya bilder på barnen och oss andra oxå kanske vem vet?

Ha det gott
Kramizar alla!!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0