Omtummlande dag...

Idag började Tomas jobba kl 15 istället för vid 07 som han brukar, kändes lite konstigt att han var hemma så länge som han var innan han åkte till jobbet.
 Gick dock upp kl 08 då mamma ringde och ville att jag skulle hjälpa henne då pappa ville att hon skulle betala ett par räkningar men hon kunde dock inte för att internet fungerade inte för dom, så jag fick ta med mig min notebook ner för att hjälpa henne, men det gick bra efter mycket om och men, fick reda på iaf att det mycket troligt inte är hennes dator det är problem med utan internet uppkopplingen så mamma ringde till Telia och dom sa att hon haft 600 uppkopplingsavbrott på ett dygn... Jag förstår att det inte gått att logga in på internet...

Annars så har dagen varit så där... Är lite lessen idag för vi var tvungna att ta ett svårt men viktigt beslut igår och idag, vi måste ta bort min älskade Jacky som är sjuk och blir inte bättre så pappa ska ta bort henne inom kort... Är så lessen för jag vill inte samtidigt som jag känner att jag måste för hennes skull för hon mår inte bra...

Blir inte mer idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0