Allt och inget på en och samma gång!!!

Ja senaste tiden har det antingen varit mycket jobb eller så har Ronja varit sjuk eller så har jag varit sjuk, nånting har det alltid varit iaf och detta suuger rejält... Så därför har jag inte haft tid eller ork att uppdatera denna blogg och det är jag lite lessen över för jag behöver verkligen skriva av mig ibland, och alla gånger som jag funderar på att göra det så direkt när jag loggat in så kommer jag inte på vad jag ska skriva och då blir det inget heller...

Ja nu denna gången så vabbade jag i måndags och så har jag varit sjuk sen i onsdags och varit hemma sen då och detta är inte kul för jag har inte haft nån ork att leka med barnen som varit hemma då och jag mår så dåligt över att inte orka ta tillvara på den tiden jag får med barnen när man då är hemma. Tyvärr så känns det som att jag inte haft tid med nån alls den senaste tiden, varken min familj eller resten av familen (min mamma och pappa och syskon eller Tomas mamma och pappa) utan jag har varit så trött och orkeslös när man kommit hem från jobbet och så har barnen varit trötta och gnälliga och det är inte så lätt att varva ner då och det värsta är att Tomas har fått tagit allt som jag inte orkat med och det mår jag dåligt av oxå... Detta suuger av att ha det så här. Och jag som sagt att man ska aldrig ta nån förgivet gör det nu... Kan inte änns stå för vad jag tycker och det är illa...

Ja ja nog gnällt om det.. Halsen har krånglat en hel del den senaste tiden och den gör riktigt ont nu och så har jag fått feber nu oxå, får väl se vart detta tar vägen, bara det inte är svninis jag fått..

Nå jag det var nog detta för denna gången, jo just ja, Ronja går till 95% nu och det är så kul att se henne gå omkring och vi har gjort om lite i Robins ( och Ronjas blivande rum) vi har gjort en liten myshörna och det gjorde att vi inte kunde ha kvar Robins bord och pallar som vi nu flyttat ner i vardagsrummet för att se om vi ska ha den där eller om vi ska flytta den till nått annat rum och sen vi flyttade ner den så har Ronja gått och burit på pallar nästan hela kvällen och hon är så söt när hon verkligen bestämmer sig för nåt..

Ne det var allt nu måste jag sova och bli frisker...

Natti alla glada där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0