Tiden räcker inte... Gaaahhhh!!!

Förlåt att jag inte uppdaterat på ett tag nu men som sagt jag har haft fullt upp och jag har inte hunnit och definitivt inte kunnat komma på nåt vettigt att skriva. Och iom att jag varit så mycket på jobbet och jag inte har möjlighet att skriva nåt där så har det inte blivit förrän nu som jag kan skriva...

Ja vad har hänt då... Ja jag jobbar och står i, barnen går på dagis och det går jättebra nu.

Ronja har förmodligen tredagarsfeber och även tänder på G, det värsta är att det är kindtänderna som kommer och det besvärar henne massor. Hon har ju även haft feber oxå och upp på det täppt och snorig, stackars liten tycker så synd om henne. Jag vabbade i torsdags och i fredags så blev ja dålig så då va ja hemma och jag kommer att vabba i morrn på förmiddagen och sen åka och jobba på kvällen får vi se. Jag blev dålig i torsdagsnatt och åkte in på fredagmorgonen till akuten med väldigt ond mage, läkaren där klämde och kände och sköterskan tog blod prover men palperingen och proverna visade inga avikelser så läkaren ville att jag skulle göra ultraljud på njurar och galla för att utesluta gallsten och njursten så jag kommer få en kallelse till det i nästa vecka. Jag tror inte att det är nåt av det utan bara magkattar eller Dyspepsi som det även kallas tror jag. Så just nu så äter jag hällst inte nåt som är fett eller kryddigt.

Vi får se vad ultraljudet säger i veckan...

Ne nu ska jag sova.. natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0