Det är med blandade kännslor..

som jag nu avslutar min sista dag som föräldraledig på heltid och börjar att jobba imorgon igen... Jag kommer att vara lite föräldraledig i näst nästa vecka då Ronja inskolas men sen så är det heltids eller iaf 75% jobb som gäller en bra tid framöver... Känns lite otäckt efter att man har varit hemma i lite mer än ett år att börja jobba igen och man tänker att vad skönt det skulle vara att vara hemma istället, men ne det är skönt att komma hemifrån oxå och inte behöva ha koll på ungarna hela tiden oxå... Så Hermelin here I come again!!!

Stackars Tomas då... Han har ju gnällt över att han har haft ont i skuldran i muskel ett tag och så har han ju fått konstiga blåsor på en fläck på ryggen som vi inte kan komma på hur han har fått... Men nu  är i 95% säkra på vad det kan vara... Bältros!!! Läser man symtomen så stämmer dom in till pungt och pricka så i morrn så ska han in till Pemas sjuksyrra och låta det få konstaterat att det är det och så får vi se om han blir sjukskriven 1 vecka... Och om han blir det så ska han försöka få så att Robin kan vara på dagis iaf fast han är sjukskriven och vi hoppas på att det går igenom för då behöver han ju bara bry sig om Ronja typ...

Ne nu ska jag läsa lite bloggar ev kolla lite på Desperate Houswives och ev ett avsnitt av Dollhouse oxå sen så ska jag sova... 05:30 ringer klockan i morrn och då är det bara att röra på fläsket och gå upp...

Najt najt alla galda och kramizar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0