Inskolning dag 2!!!

Japp idag är dag nr 2 som Ronja var på inskolning och jag tycker att det bara går bättre och bättre... Men så är det ju mina barn vi talar om oxå så vad annars kan man begära klart att det går super... Fattar dock bara inte varför jag ska vara där när hon klarar sig så bra utan min... Snyft.... Nå ja...

Dagen började annars med att Robin nästan vägrar att gå upp för att han är så trött, och det är väl inte så konstigt iom att han är vaken halva nätterna och ropar på oss och knölar... Så han får ju faktiskt skylla sig själv... Men när ja väl fått upp honom så ska det segas hela tiden så när Ronja och jag var klara för att åka så var han knappt påklädd och då blir man galen nästan jag som gärna vill vara tidigt på ställen jag ska till eller iaf vara klar för avfärd i god tid ifall nåt skulle hända... Men inte Robin han nej han är i sin egna lilla värld han... Men men det är ju bara en fas och den går ju över... MEN NÄR???

Nå väl när vi väl är framme på dagis så går vi till Laban och lämnar Robin och säger hej då och berättar att jag kommer senare och hämtar honom... Sen går Ronja och jag in till Labolina och börjar inskolningsdag 2... Ronja börjar direkt att leka med leksakerna och struntar helt i mig och det är ju jätteskönt på ett sätt att se att hon är så oberoende av en... Men ändå lite tråkigt... Vi hade lite frukt stund och lite morgon sång och det tyckte Ronja var jättekul förutom att när dom andra barnen satte upp bilder på sig själv på tavlan så skulle hon ta ner dom igen... Busunge!!! Sen så gick vi ut på gården och lekte lite i sandlådan och det var kul... Tills Robin såg att vi var där då blev det kaos tyvärr... Men vi får väl se hur det blir i morrn hoppas att jag inte behöver vara där hela tiden utan kan låta henne vara själv en stund för det klarar hon det vet jag...

Här kommer några bilder från dagens inskolning...

           

Här kommer några bilder från gården...

       

Mer bilder blir det i morrn... Ne nu blev det sent måste sova natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0