Aj aj aj... Träningsvärk... Aj aj aj...

Har precis avklarat dagens träningspass... Känner av både armar och mage och det är bra... Har faktiskt inte fuskat en enda gång denna vecka hittils... Och då har jag ju bara tränat denna veckan oxå ordentligt för innan så fuskade jag ganska mycket med träningen och det märktes...

Har varit en sväng hos farmor och farfar idag efter att Tomas slutat jobbet och hämtat en platta öl och så tog vi en fika oxå för vi hade bullar med oss eftersom vi firar 9 år tillsammans och när vi kom till farmor och farfar så var deras grannar Strand där så dom var med och fikade oxå och snackade lite skit;) Sen när vi varit där och fikat så åkte vi till macken för att tanka bilen och jag skulle hämta ut ett paket och sen åkte vi hem och lastade ur bilen och sen tog vi oss en lite promenad ner till mormor och morfar för att lämna tillbaka den stora kastrullen som jag lånade till att göra saft i och så skulle Tomas prata lite med pappa om att ev elda lite i eldgropen i morrn och sen gick vi hem och gjorde patentare... mums det är så gott... Och just nu så försöker vi få barnen att sova lite efter min träning... Antar att det kan komma en liten åskskur till inatt för det åskade ganska duktigt förrut när vi åkte till Kårtorp...

Men mer blir det i morrn för nu ska jag snart ner till gubben och mysa lite i soffan och titta på lite tv innan sängen kallar men vi hörs i morrn...

Najt najt...

Just det jag tycker att ni är lite dåliga på att kommentera igen nu alltså... Jag uppdaterar ju nästan varje dag nu och nåt måste ni ju ha att kommentera det vi gör eller???;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0