Dagen som varit.

Har det inte hänt så mycket på... Det har regnat och regnat och regnat så så mycket  vettigt har inte gjorts tyvärr...

Hoppas på bättre väder i morrn så man kan ta nya tag med gräsklippare och trimmer... Det börjat bli viltvuxet överallt nu nästan...

Börjat känna en otäck kännsla av att det är nåt som styker om kring här och dödar djur här omkring... I går hade pappa hittat en död råbock och jag tror att jag hörde samma råbock förmodligen samma natt som den dog och det tycker jag låter lite kusligt om den inte var självdöd för jag har hört flera råddjur nu i kväll... Bara det inte är nåt rovdjur som är i trakterna som tar kål på dom stackars djuren... Blir lite rädd för att vad det nu är kommer att ge sig på mina katter...

Ne nu blir det snart några avsnitt av Days sen ska jag sova...

Ha det gott alla!!

Kommentarer
Postat av: mannen

Det är ju katterna som är hungriga

2009-07-22 @ 13:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0