Det är elakt att säga det...

men det är skönt att vara barnfri ibland....

Ja Tomas och jag var ju på bio igår och såg The proposal och den var faktiskt riktigt rolig, vi fick oss ett par ordentliga skratt imellanåt... Sen åkte vi hem och körde några game i Mario kart på Wii:t sen gick vi och lade oss...

Vaknade vid 10 tiden av att dom ringde från Unionen (huvudkontoret) och ville prata lite... Sen var det ju bara att gå upp och äta brunch... Åkte sen till farmor och farfar för att hemta barnen och där blev vi bjudna på middag och farmor gör alltid nåt gått så man blir aldrig besviken på det som bjuds där och som vanligt så blir man så mätt så man nästan rullar hem... Eller ja det gör man ju men ni förstår säkert vad jag menar:) Och efter att vi varit där i några timmar så åkte vi hem och sen så gjorde vi inget särskilt mer under denna dag... Softat helt enkelt...

Två dagar till nu sen så börjar man jobba igen och Robin börjar på dagis igen... Kör kvällspasset denna och nästa vecka så det blir bara jag och Ronja denna och halva nästa vecka under dagarna och sen så lämnar jag Ronja en stund hos nån barnvakt (antingen mormor eller farmor och farfar) och åker och jobbar och så tar Tomas Ronja och Robin tills jag kommer hem... Känns skönt att åka in och lämna Robin på morgonen och sen åka hem och hinna med lite hushålls arbete och ha hand om Ronja och sen åka och jobba... Men så blir det ju bara under dom två första veckorna sen så börjar jag ju att jobba dagtid igen och så blir det ju att lämna två ungar på dagis, åka och jobba och sen åka hem och ta han dom två trötta barn och en trött man och så är man trött själv... Lär förhoppningsvis blir lugna kvällar en tid låter det som...

Ne nu ska jag bara läsa några bloggar till och sen gå ner och dricka lite vatten och se göra kudden sällskap tror jag...

C U to morrow...

Kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0